14 декември 2009

Triple Muse

Декември е троен по празнично за 20-тия брой на Мuse. Колкото повече, толкова повече, както е казал Мечо Пух.
Тъжно е, че хората правят по три убийствени корици за едно и също издание на месец, а тук при добър късмет на целия пазар получаваме 1 стойностен кадър. Но това сега не е важно, оставете го това изкуство, щото е Коледа и има достатъчно благотворителност за вършене..
Корица номер 1 краси мис Claudia Schiffer. На мен лично ми омръзна да я чакам да остарее, поради което официално се отказвам и приемам, че тя, както и другите момичета от златното деситилетие на 90-те години, просто никога, ама никога няма да се сбръчкат. И за това Клаудия е на корица. Отново.Следва Аbbey Lee Kershaw. Топмоделът за изминалия сезон и една от личните ми фаворитки тази година. Австралийката обединява най-актуалните черти в момента и определено едно от най-добрите лица за времето си. Totally lovable!
И номер 3 идва зашеметяващо с зашеметяващата Lindsay Lohan и зашеметяващо многото секс в нея. Като че ли не съм й голяма фенка, но сексапила, който излъчва й идва така естествено и красиво, че ако бях мъж, много щях да я желая. Нищо, че е гей :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар