13 февруари 2010

Cover my eyes

Флуоресцентни материи , пастелни цветове и превръзки. Аll over the place.
Така най-лесно се описва новата колекция от Valentino за лято 2010. Заместници на мистър Garavani са Мария Грация Кюри и Пиер Паоло Пичиоли и както каза една моя колежка - досега определно играха на сигурно.
Този сезон обаче моделите са извън всичките ми очаквания за Валентино дреха. Изумителната прилика с Balenciaga откровено ме стряска, но май ми и допада. Изгледах ревюто няколко пъти, за да придобия мнение и въпреки вътрешните ми противоречия обожавам цялата колекция!
Киберпространството, в което ни запраща цялостната визия е мноооого далеч от класиката на модната къща, с която сме свикнали. Много раздърпани и същевременно много фини, силуетите на висшето лято 2010 заливат със загадъчен сексапил и откачени форми. Превързаните модели подчертават женските извивки и едновременно с това ги преконструират в изцяло нови форми. Каква висша мода, аз бих сложила всяко едно от тези!

Няма коментари:

Публикуване на коментар