09 юни 2010

Ale - Ale - Whatever.

Така. Първо ме дразнеше. После ми хареса. После много ми хареса. Сега много ме дразни. Извинете ме, явно имам проблем със себе си.
При Bad Romance и Paparazzi поне клиповете бяха мега яки и компенсираха ужасните парчета. Този път и това не ми харесва. Прилича на Мадона от 90-те + фотосесия на Steven Klein + .. пълен bullshit. Освен това, по дяволите, звучи като Ace of Bace!!! Мъжете с токчетата обаче са много секси.
Както и да е, стига хейт. Ако това горе не ти се гледа, моля те, гледай това долу. MAAASSIIIVVEE!!

1 коментар:

  1. Хм... интересно ми беше да прочета мнението ти относно клипа, защото и аз преди малко го гледах и очаквах, че много ще ти е харесал, но уви интуицията ми явно не е проработила. х)

    Лично аз макар да не съм Гага фенка и да ми е too commercial за вкуса, смятам, че за момента това й е най-добрият клип... хм... и песента е малко по-приятна от предните...

    ОтговорИзтриване