08 октомври 2010

Take me to the fields

Заведи ме в полята. Целувай ме в житата и гони с мене пеперудите. Овъргаляй ме в слама и ме засипи с пера.
Заведи ме в полята. Заведи ме в Рая.
Казах ви, че ще живее вечно, казах ви, че не е мъртъв.
Sara Burton volume one.
Перфектни форми, женствени извивки, силни погледи, тежки стъпки. Сара се справи блестящо! Запази всичкия символизъм на Лий, затвърди връзката му с природата и доказа, че притежава част от гения му. Изгуби малко от тъмния мистицизъм, опрости метафорите, позабрави водата за сметка на земята и да, никога няма да е същото. But oh well. Life.
Създадох този блог с една цел - да пиша, и пиша, и пиша за ревюта. Не знаех какво ще правя през останалите 8 месеца. С времето ентусиазма се стопи, появиха се по-важни неща. Fashion weeks започнаха да правят все по-малко впечатление, нетърпението изчезна. Но магията още е там. Знам, че това е само моментен безинтерес и знам, че нищо друго няма да обичам така. Защото нищо друго не може да замести усещането от подобна колекция.
За това уважавайте изкуството. То може да спаси живота ви някой ден.
Или пък не.

2 коментара:

  1. Харесва ми. Снимките, моделите, ревюто ... Поста също беше вдъхновяващ. Продължавай да пишеш :)

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен много ми хареса постът, особено как е написан. :)

    ОтговорИзтриване