20 март 2009

Hiya! :]


Здрасти :)
Аз съм Мила, на 19 съм живея в Пловдив...за сега.
Обичам слънцето, морето, високите мъже, клубните нощи и свежата музика. Хубавите филми и българското кино. Големите компании с приказките до късно. Луда съм по 60-те години, модната фотография и азиатските дизайнери. Капитан съм на отбора на ултра слабичките девойки по подиумите,а и не само там. Обичам да ровя старите вещи на баба от скрина й,въпреки че, да ви кажа честно, тя всичко интересно е изхвърлила. Припадам по много високи обувки, естесвени кожи, дантели, вълна.. и какво ли още не. Обичам себе си и още няколко души, но не са много :)
Ти какво обичаш?

3 коментара:

  1. go go, girl! ;) успех с блога

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен04 май, 2009 19:55

    grubovato-prsota6ka snimka za purvo predstavjame na bude6ta auditorija!

    ОтговорИзтриване
  3. Аз съм си грубовато-просташка за това :) Така че си е съвсем подходяща, да не кажа перфектна.

    ОтговорИзтриване